Kaikki yrittää saada mua kasvattamaan. Olisihan se kiva, mutta kun en oikeen tiedä. Kun en rotuakaan tunne hyvin tai mitään. Otin edellispäivänä yhteen kasvattajaan yhteyttä ja kyselin yhtä pentua. Kai se sen mulle myy. Hänkin alkoi puhumaan mulle kasvatuksesta. Sanoi että omalla kollilla on kiva sukutaulu ja niin olisi sillä tytölläkin ja niistä tulisi kiva yhdistelmä, muttamutta...
Kun en sitten tiedä.
Pitää jutella Eevan kanssa aj saada sitä valasemaan mulle asioita.

Muttasitten olisi kaikki kasvattajanimen rekisteröinnit, ja siitoskollin sopimukset ja muut jutut, mistä mulla ei oikeasti ole hajuakaan. jos olisin saanu sen tytön sijoitukseen, niin olisin nähnyt tarkemmin sitä touhua, mutta että siis ihan kylmiltään pitäisi lähteä kasvattamaan? Eeem.

Mietin näitä.

Pakko mennä tekemään eväitä. Pitkän ajan jälkeen postaan tällään lyhyen köknön.