Nonni. Soitin sinne HenkkaMaukalle ja sain selvyyden siihen laskuun. Multa ei siis oo jääny mitään maksamatta tai mitään. Mä oon vaan maksanu liikaa ja näino llen ne pistää takasin mun tilille jotain 70 euroa ja päälle. Jihuu! Ja heti kun meni toivomaan rahaa, niin nyt sitä sitten alkaa sataaa :D
Musta löytyi joku omituinen runosuoni. Se kuitenkin kuivus samantein.
Luin tota aamulla kirjottamaani juttua läpi - ei mitään hiukka pal kirjotusvirheitä. Ne voi toki laittaa ihan väsymyksen piikkiin. Ja ei nyt aina voi ihan täydellisen oikein kirjottaa, mä tuskin koskaan.

Olinpas puheyhteyksissä äsken Sofian kanssa. Lupas pirautella kun se on tullu kotiin, notta mä sitten pääsen kaahimaan sinne. Salille siis ja siitä sitten alkomahooliliikkeeseen. Kaiketi. Oletettavasti nyt näin ainakin. Ja Outinkin kanssa vähän gallerioittin, niin ne ei ole Leon kanssa mitään lomasuunnitelmia vielä tehny, mutta oletettavasti he olisivat täällä silloin joten jippijaijee!
Ja sitten vielä pitäis sille Jannelle informoida, että hän saa nyt kehittää itselleenkin jotain mielekästä seuraa, sillä me mennään illalla sinne Fortteen jamittamaan ja ryypiskelemään. Notta näin.

Jepjep, tilasin ittelleni sen kampaaja-ajankin. Sain sen jo keskiviikoks, hei vaude! Sitten mulla on ihan uudet hiusset ja kaikkee. Pitäis vaan miettiä että mitä niihin nyt sitten laitettaas. No meen rööki8lle ton läpyskän kanssa ja alan tarkkailemaansitä.